



kali ni entry entry aku gmbo sendirik jek...mggu lps aku dpt job wedding kt mersing..jd lps abes je job aku pn bercutilah kt bandar mersing..menginap 1 mlm kt bandar mersing..syok gak skali skale tido kt tempat org ni.aku menginap kt TIMOTEL HOTEL.aku xsangke hotel budget mcm ni blh bg accomodation yg best.bilik standart die bsr giler..hehehe...aku rekemen la kt kwn2 klu ade yg dpt job kt mersing nk cri tmpt menginap, blh la pg hotel ni.hehehe....sambung blk cite aku.keesokan harinye..aku ngn wife aku pn bertolak la ke kuantan utk sambung lg cuti..hehehe...ooops..lupe..makan kt mersing murah beb..dkt 4 jam gak aku bru sampai kt kuantan.jln slow jek..wife aku yg drive..aku rileks jek..tu pn dh bpe kali aku mrh wife aku srh laju sket..hehehe...jgn mrh ye sayang....aku singgah jap kt tepi pantai jalan rompin nenasi xsilap aku..berenti amek gmbr..mse aku berenti ade sorg abg n wife die n ank die tgh makan buah cempedak..mcm sedap jek..nk mintak segan..hehehe...then aku sambung lg perjalanan..kul 2 lbh sampaila kt kuantan..aku jalan ni gunekan pemandu pelancong aku..name die "jenny"-gps hset aku.berenti kt beserah utk makan tgh ari...mmm.....x brape nk sedap kt gerai akak tu...tp prt dh lapo..aku balun jek la.lps tu trus la pg check in kt swiss garden resort...pergh..mmg cantik resort ni..same mcm kt dlm web die..mse nk c.in frondesk oficer tu ckp die upgradekn blk aku ke jr. suites..pergh...rezeki aku mggu ni...dpt blk bes dgn rege murah...hehehe...msk je blk..berehatla sebentar...kul 4 lbh aku trn ke bawah...nk pg berendam kt swiming fool...hehehe....berendam sambil cuci mate tgk omputeh pakai coli ngn spender jek...hehehehe...lame la gak aku ngn wife aku berenang...ceh..berenang konon...setel cite berendam.mlm tu aku x g mane2..sekadar kuar kt tepi2 resort cri tmpt mkn...makanan mlm tu best..sdp sehingga menjilat jari...aku stay kt kuantan pn 1 mlm jek..budget x bnyk..jadila...bwk wife aku jln2..blk smule ke otel...aku wat photoshot ngn wife aku..hehehe...besoknye bfast kt otel mmg best..sdp...bnyk gak aku mkn..lps makan aku smbng tido...sbb nk jalan jauh la katekan...aku sampai kt jb dlm kul 7 lbh la...alhamdulillah...dpat gak berjalan mggu lps.tu la die percutian singkat aku n wife aku.seadanya je la...trime kasih kerana membace cite aku ni...tq...


HUHU JELES........
ReplyDeletenak ikut....
sudah la ko deen...ko lg kejam...pg bali xajak aku pn...keh3...
ReplyDeletejeles gak...
ReplyDelete